Contact

Voor vragen, opmerkingen, suggesties of eventuele klachten kun je ons op 2 manieren bereiken:

Per e-mail: welkom@humk.nl

Open: 24 uur per dag, 7 dagen per week

 

Per telefoon: 078 6818492

Open: op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur

 

Klachten

We doen er alles aan om je bestelling en je contact met ons perfect te laten verlopen. Mocht je hierover toch niet tevreden zijn dan nemen we dit serieus. We vragen je de klacht aan ons te mailen om deze zodoende snel op te lossen. Hiervoor gebruik je het volgende e-mailadres: welkom@humk.nl
Na ontvangst van je mailtje ontvangt je van ons een bevestiging per e-mail.
We zullen je klacht binnen 14 dagen beantwoorden. Mocht er om een bepaalde reden meer tijd nodig zijn, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht een en ander niet naar wens zijn afgehandeld, dan kun je contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij zijn aangesloten.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mijn HUMK-account

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt eenvoudig tijdens het bestelproces een account aanmaken. Na het invullen van je gegevens kun je er voor kiezen om deze gegevens vast te leggen; daarmee is je account aangemaakt.

Het voordeel van dit account is dat je slechts eenmalig je gegevens hoeft in te geven. Een gemak bij vervolgbestellingen. Mochten gegevens zich wijzigen dan kun je dat eenvoudig op je accountpagina aanpassen.

Zorg voor je eigen privacy en veiligheid dat je uitlogt als je onze website verlaat. Hiermee voorkom je dat een ander bij jouw persoonlijke gegevens kan. Rechts bovenaan iedere pagina kun je uitloggen.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Als je niets wilt missen schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Hiermee blijf je up-to-date met de nieuwste artikelen, de laatste ontwikkelingen en ideeën en interessante aanbiedingen.

 

Bestellen

Bestellen bij HUMK doe je in 5 eenvoudige stappen:

 

Stap 1: Plaats het gewenste product in je winkelwagen.

Ga naar het product van je keuze en selecteer de mogelijke opties (aantal, kleur, maat, personalisering, etc.). Plaats het product vervolgens in je winkelwagen door op de “winkelwagen”-button te klikken.

Je kunt vervolgens verder winkelen of de bestelling afronden.

Je kunt altijd je bestelling afronden door op het “winkelwagen”-icoontje rechts bovenin het scherm te klikken en selecteer je “bekijk winkelwagen”.

 

Stap 2: Ga naar je winkelwagen

In de winkelwagen zie je de producten en aantallen die je wilt bestellen. Deze kun je nu, indien gewenst, nog aanpassen. Als de gegevens kloppen klik je op “door naar afrekenen”.

 

stap 3: gegevens

Hier krijg je de keuze om je gegevens in te vullen en vervolgens een account aan te maken. Of in te loggen op je HUMK-account. Check in dat geval voor de zekerheid nog wel even of alle gegevens nog up-to-date zijn, zodat je bestelling ook daadwerkelijk correct kan worden afgeleverd.

Het voordeel van een account is dat je de status van je bestelling kunt bekijken en je niet iedere keer op nieuwe alle gegevens hoeft in te vullen.

Het is mogelijk om je bestelling een ander adres te laten bezorgen. Wijzig hier dan het bezorgadres.

Als de gegevens kloppen klik je op “bestelling plaatsen”.

 

stap 4: betalen

Kies een betaalwijze: iDeal, Bancontact, Creditcard Visa, Mastercard, overboeking of de HUMK Kadokaart. Let er op dat de verwerking van een overboeking enkele dagen duurt. Na ontvangst van je betaling zullen wij je bestelling verzenden.

Heb je een kortingscode? Dan kun je deze tijdens het bestelproces ingeven.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.

 

stap 5: afronden

Zodra je bovenstaande stappen doorlopen hebt en voor “bestelling afronden” hebt gekozen ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. We verzenden je bestelling wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan ontvang je hierover per e-mail bericht.

 

Levertijden

De levertijden hangen af of het product op voorraad staat, speciaal voor jou gemaakt wordt en/of het gepersonaliseerd wordt. Bij ieder product staat een indicatie van de te verwachten levertijd.

Indien er meerdere producten besteld worden kan het zijn dat van de langste levertijd voor de gehele bestelling moet worden uitgegaan.

Zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden wordt ontvang je een e-mailbericht met de leverdatum en track& trace.

 

Indien je meer stuks van één product besteld, dan kan het zijn dat we je bestelling later pas kunnen uitleveren. Het kan namelijk zo zijn dat we niet voldoende van dit artikel op voorraad hebben.

 

Verzendkosten

Je betaalt voor bestellingen tot € 50,00 of minder één keer verzendkosten, ongeacht de hoeveelheid producten die je besteld.

 

Nederland

– € 4,95

– Gratis verzending bij besteding boven de € 50,-

 

België

– € 4,95

– Gratis verzending bij besteding boven de € 50,-

 

Voor verzending naar andere landen verzoeken we je om contact met onze klantenservice op te nemen.

 

Retourneren

We vertrouwen er op dat je tevreden bent met de bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je bij HUMK een retourrecht van 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Voor aanvullende informatie verwijzen we naar onze Algemene Voorwaarden en het daarbij ingesloten herroepingsformulier.

 

Hierop zijn uitzonderingen! De producten die niet geretourneerd kunnen worden zijn:

– Gepersonaliseerde producten

– Verzorgingsproducten (zoals scheercrème, -olie, zeep, shampoo) mogen, om redenen van hygiëne, alleen geretourneerd worden mits de verzegeling na levering niet is verbroken.

– Persoonlijke artikelen (zoals oordopjes, koptelefoons) mogen, om redenen van hygiëne, alleen geretourneerd worden mits de verzegeling na levering niet is verbroken.

 

Wanneer een van bovenbedoelde producten zonder voorafgaand contact met de klantenservice wordt geretourneerd, kan het bedrag niet worden terugbetaald. Bij een eventuele nieuwe verzending zullen ook opnieuw verzendkosten betaald moeten worden.

 

Binnen de zichttermijn van 14 dagen is retourneren gratis.

 

Voorwaarden retourneren

  1. Wil je gebruik maken van je retourrecht stuur ons dan het ingevulde herroepingsformulier per e-mail naar welkom@humk.nl. Let er alsjeblieft op dat je producten enkel kunt retourneren wanneer deze in nieuwstaat verkeren. Is een product beschadigd door jou ontvangen stuur dan tevens een foto van het artikel en eventueel de verpakking. Mochten de producten gebruikssporen bevatten dan ben je zelf aansprakelijk en behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen.  Je ontvangt van ons vervolgens een retourlabel en -formulier om zelf te printen.

  1. Stop na bericht van de klantenservice het herroepingsformulier in de doos van je retourzending. Het product moet in de originele staat met alle geleverde toebehoren én verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) binnen 14 dagen na aanmelding van de retour aan ons worden geretourneerd.

  1. Plak het retourlabel op het pakket voor gratis verzending. Wanneer je geen gebruik maakt van onze retourlabelservice worden de kosten die je maakt voor het retourneren niet door ons vergoed.

  1. Breng het pakket naar een van de filialen van de vervoerder. Bewaar het verzendbewijs, hiermee kunnen we indien nodig je pakket traceren.

  1. Wanneer de retourzending bij ons binnenkomt, wordt het aankoopbedrag teruggestort via dezelfde betaalmethode als destijds gekozen tijdens het bestellen. Je ontvangt het bedrag binnen enkele dagen nadat wij de retourzending geregistreerd hebben. Wanneer je de gehele bestelling retourneert, betalen wij ook de eventuele verzendkosten terug die je ten tijde van bestellen hebt betaald. Indien gewenst kun je op het herroepingsformulier aangeven dat je een vervangend product wilt ontvangen.

Voor vragen kun je ons bereiken op 078 6818492 of via welkom@humk.nl.

Indien je iets aan ons geretourneerd hebt en de producten voldoen aan bovengenoemde voorwaarden dan ontvang je alle betalingen (inclusief eventuele verzendkosten) die je op dat moment hebt gedaan terug op je rekening. Dit gebeurt binnen 14 dagen.

Ingeval je hebt betaald met een HUMK Kadokaart wordt deze automatisch door ons weer geactiveerd c.q. wordt het tegoed van de kaart weer opgewaardeerd. Je kan dezelfde kadokaart weer gebruiken.

 

Wil je controleren hoeveel tegoed er op je kadokaart staat kijk dan op humk.nl/saldo kadokaart.

Heb je vragen over onze producten of wil je een offerte ontvangen?