Contact
Voor vragen, opmerkingen, suggesties of eventuele klachten kun je ons op 3 manieren bereiken:
Per e-mail: klantenservice@brada-groep.nl
24 uur per dag, 7 dagen per week
Per chat
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur
Per telefoon: +31 (0)180 750 440
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur
Bestellen
Bestellen bij HUMK doe je in 5 eenvoudige stappen:
Stap 1: Plaats het gewenste product in je winkelwagen.
Ga naar het product van je keuze en selecteer de mogelijke opties (aantal, kleur, maat, personalisering, etc.). Plaats het product vervolgens in je winkelwagen door op de “winkelwagen”-button te klikken.
Je kunt vervolgens verder winkelen of de bestelling afronden.
Je kunt altijd je bestelling afronden door op het “winkelwagen”-icoontje rechts bovenin het scherm te klikken en selecteer je “bekijk winkelwagen”.
Stap 2: Ga naar je winkelwagen
In de winkelwagen zie je de producten en aantallen die je wilt bestellen. Deze kun je nu, indien gewenst, nog aanpassen. Als de gegevens kloppen klik je op “door naar afrekenen”.
stap 3: Gegevens
Hier krijg je de keuze om je gegevens in te vullen en vervolgens een account aan te maken. Of in te loggen op je HUMK-account. Check in dat geval voor de zekerheid nog wel even of alle gegevens nog up-to-date zijn, zodat je bestelling ook daadwerkelijk correct kan worden afgeleverd.
Alle door jou beschikbaar gestelde gegevens worden conform de AVG wetgeving behandeld. De gegevens worden enkel gebruikt voor verzending van de bestelling, contactmogelijkheid en statistisch inzicht (wie (man/vrouw/bedrijf) en uit welke leeftijdscategorie bestelt).
Het voordeel van een account is dat je de status van je bestelling kunt bekijken en je niet iedere keer op nieuw alle gegevens hoeft in te vullen.
Het is mogelijk om je bestelling een ander adres te laten bezorgen. Wijzig hier dan het bezorgadres.
Als de gegevens kloppen klik je op “bestelling plaatsen”.
stap 4: Betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, Bancontact, Creditcard Visa, Mastercard of Klarna achteraf betalen.
Let er op dat de verwerking van een bankoverschrijving mogelijk 1 à 2 dagen duurt. Na ontvangst van je betaling nemen we de bestelling direct in behandeling.
Heb je een kortingscode? Dan kun je deze tijdens het bestelproces ingeven.
Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.
stap 5: Afronden
Zodra je bovenstaande stappen doorlopen hebt en voor “bestelling afronden” hebt gekozen ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. We verzenden je bestelling wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan ontvang je hierover per e-mail bericht.
Mijn HUMK-account
Hoe maak ik een account aan?
Je kunt eenvoudig tijdens het bestelproces een account aanmaken. Na het invullen van je gegevens kun je er voor kiezen om deze gegevens vast te leggen; daarmee is je account aangemaakt. Alle door jou beschikbaar gestelde gegevens worden conform de AVG wetgeving behandeld. De gegevens worden enkel gebruikt voor verzending van de bestelling, contactmogelijkheid en statistisch inzicht (wie (man/vrouw/bedrijf) en uit welke leeftijdscategorie bestelt).
Het voordeel van dit account is dat je slechts eenmalig je gegevens hoeft in te geven. Een gemak bij vervolgbestellingen. Mochten gegevens zich wijzigen dan kun je dat eenvoudig op je accountpagina aanpassen.
Zorg voor je eigen privacy en veiligheid dat je uitlogt als je onze website verlaat. Hiermee voorkom je dat een ander bij jouw persoonlijke gegevens kan. Rechts bovenaan iedere pagina kun je uitloggen.
Levertijden
De levertijden hangen af of het product op voorraad staat, speciaal voor jou gemaakt wordt en/of het gepersonaliseerd wordt. Bij ieder product staat een indicatie van de te verwachten levertijd.
Indien er meerdere producten besteld worden kan het zijn dat van de langste levertijd voor de gehele bestelling moet worden uitgegaan.
Zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden wordt ontvang je een e-mailbericht met de track & trace gegevens.
Indien je meer stuks van één product besteld, dan kan het zijn dat we je bestelling pas later kunnen uitleveren. Het kan namelijk zijn dat we niet voldoende van dit artikel op voorraad hebben.
Levertijden voor gepersonaliseerde sieraden:
We versturen speciaal voor jou gemaakte sieraden binnen 3 werkdagen.
Je kunt altijd contact met ons opnemen voor de exacte tijd of om eventuele wensen over verzending te bespreken.
Nederland
– Verzending gaat standaard via DHL of PostNL
– Nadat het pakketje door ons aan de PostNL of DHL is overhandigd wordt het doorgaans (afhankelijk van de drukte en periode in het jaar) de volgende werkdag afgeleverd.
België
– Gepersonaliseerd en ongepersonaliseerde armbanden worden binnen 3 werkdagen verzonden.
– Op het moment van verzending ontvang je per e-mail een track & trace code. Houdt rekening met een verzendtijd van ca. 5 – 7 werkdagen.
Verzendkosten
Je betaalt voor bestellingen tot € 50,00 of minder één keer verzendkosten, ongeacht de hoeveelheid producten die je besteld.
Bestellingen vanuit Nederland
– Bij bestedingen tot € 50,00 bedragen de verzendkosten € 4,95
– Gratis verzending bij besteding boven de € 50,-
Bestellingen vanuit België
– Bij bestedingen tot € 50,00 bedragen de verzendkosten € 4,95
– Gratis verzending bij besteding boven de € 50,-
Voor verzending naar andere landen verzoeken we je om contact met onze klantenservice op te nemen.
Retourneren
We vertrouwen er op dat je tevreden bent met de bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je bij HUMK een retourrecht van 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Voor aanvullende informatie verwijzen we naar onze Algemene Voorwaarden en het daarbij vermelde “herroepingsformulier“. De verzendkosten van een retour gezonden product zijn voor eigen rekening.
Hierop zijn uitzonderingen! De producten die niet geretourneerd kunnen worden zijn:
– Gepersonaliseerde producten
– Verzorgingsproducten (zoals scheercrème, -olie, zeep, shampoo) mogen, om redenen van hygiëne, alleen geretourneerd worden mits de verzegeling na levering niet is verbroken.
– Persoonlijke artikelen (zoals oordopjes, koptelefoons) mogen, om redenen van hygiëne, alleen geretourneerd worden mits de verzegeling na levering niet is verbroken.
Wanneer een van bovenbedoelde producten zonder voorafgaand contact met de klantenservice wordt geretourneerd, kan het bedrag niet worden terugbetaald. Bij een eventuele nieuwe verzending zullen ook opnieuw verzendkosten betaald moeten worden.
Voorwaarden retourneren
- Wil je gebruik maken van je retourrecht dan kun je het te retourneren product samen met het ingevulde “herroepingsformulier” aan ons retour zenden. Let er alsjeblieft op dat je producten enkel kunt retourneren wanneer deze in nieuwstaat verkeren. Mochten het product gebruikssporen bevatten dan ben je zelf aansprakelijk en behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen. Het product moet in de originele staat met alle geleverde toebehoren én verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan ons worden geretourneerd.
- Het retouradres staat op het herroepingsformulier vermeld. Kosten voor retournering zijn voor de koper.
- Biedt het pakket aan bij een vervoerder naar keuze. Bewaar het verzendbewijs, hiermee kan indien gewenst het pakket gevolgd worden.
- Wanneer de retourzending bij ons binnenkomt, wordt het aankoopbedrag (exclusief eventueel betaalde verzend- of andere kosten) teruggestort op het opgegeven rekeningnummer. Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen nadat wij de retourzending geregistreerd hebben. Indien gewenst kun je op het herroepingsformulier aangeven dat je een vervangend product wilt ontvangen.
Beschadigde producten
Ingeval een product beschadigd is ontvangen dan verzoeken we direct hierover per e-mail (klantenservice@brada-groep.nl) of telefonisch (078 6818492) contact met de Klantenservice op te nemen. Mogelijk zullen we om foto’s van het artikel en de verpakking met pakketlabel vragen. Dit om de beschadiging met de betreffende vervoerder op te kunnen nemen.
In overleg sturen we een retourlabel om zelf te printen en het product kosteloos aan ons te retourneren óf kan er gekozen worden om het beschadigde artikel te vernietigen en wordt een vervangend exemplaar kosteloos door ons beschikbaar gesteld.
Mocht je betaald hebben met de HUMK Kadokaart dan wordt deze automatisch door ons weer geactiveerd c.q. wordt het tegoed van de kaart weer opgewaardeerd. Je kan dezelfde HUMK Kadokaart weer gebruiken. Wil je controleren hoeveel tegoed er op je kadokaart staat kijk dan op saldo checker
Garantie
Wanneer je iets bij HUMK bestelt mag je ervan uitgaan dat je een kwalitatief verantwoord product koopt. Op alle producten geldt de wettelijke garantie. Deze houdt in dat een product datgene is of moet doen wat jij als klant er bij normaal gebruik van mag verwachten.
De aanvullende garantie verschilt per product. Voor de meeste producten geldt een minimale garantie van 1 jaar. Dit is terug te vinden op product niveau op de website onder “Aanvullende informatie”.
De garantie is niet van toepassing op:
– Productgroepen met een houdbaarheidsdatum of een beperkte levensduur zoals voedingsmiddelen.
– Schade als gevolg van onjuist gebruik.
– Onderdelen getroffen door normale slijtage.
– Producten waar wijzigingen of reparaties aan zijn uitgevoerd door partijen die niet door HUMK of de leverancier/fabrikant van dit product zijn goedgekeurd.
– Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product, zoals wanneer je een product hebt gekocht in onze Sale. Mocht er met een dergelijk product iets aan de hand zijn, dan willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice.
Indien mocht blijken dat het product niet voor garantie in behandeling kan worden genomen (geen garantiekwestie) dan worden de reeds gemaakte kosten doorbelast. Deze kosten bestaan uit de montage- en onderzoekskosten en de verzendkosten.
Klachten
We doen er alles aan om je bestelling en je contact met ons perfect te laten verlopen. Mocht je hierover toch niet tevreden zijn, dan nemen we dit serieus. We vragen je de klacht aan ons te mailen om deze zodoende snel op te lossen. Hiervoor gebruik je het volgende e-mailadres: klantenservice@brada-groep.nl
Na ontvangst van je mailtje ontvangt je van ons een bevestiging per e-mail.
We zullen je klacht binnen enkele werkdagen beantwoorden. Mocht er om een bepaalde reden meer tijd nodig zijn, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht een en ander niet naar wens zijn afgehandeld, dan kun je contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
[arrowpress_container]